46 hari... Kosong...

Hari ni dah 46 hari sejak kejadian tu berlaku... Kejadian apa? Tu biarlah rahsia antara aku dengan Allah... Kejadian yang menyedarkan aku betapa Allah masih sayangkan aku dan tak nak aku masuk ke neraka selamanya... Siapa tahu, mungkin ada kebaikan dan amalan selama aku hidup di dunia ni di terima oleh Allah, sebab tu Allah bagi aku peluang sekali lagi... InsyaAllah...kalau aku dah ready satu hari nanti, aku akan ceritakan kat entry lain... Tak janji ye... 

Macam mana keadaan aku sekarang? Alhamdulillah, masih dalam proses untuk sembuh... Belum lagi sembuh sepenuhnya, sebab sakit jahitan kat bahagian dalam tu kadang-kadang masih terasa... Untuk sembuh luaran dan luka tu mungkin senang. Tapi dalaman dan hati tidak sama sekali, susah untuk aku dan payah sangat... 

Aku tak tahu apa yang bermain dalam fikiran aku... Ye aku solat dan aku mengaji... Aku isi masa-masa lapang aku dengan beribadah, supaya aku dapat buang semua perasaan negatif yang datang... Tapi jauh di sudut kecil hati aku ada terselit rasa kekosongan dan sunyi... Rasa sunyi dan rindukan seseorang... Rindukan salah seorang dari hambamu Ya Allah... Aku kembali menulis sekarang untuk mengisi rasa kekosongan tu... Aku menulis sebab tak semua perkara dapat kita luahkan pada manusia... Yeee...luah pada Allah... Selalu... 

Dihadiahkan pada aku 9 May 2021, Hospital

Banyak benda yang aku nak tulis malam ni... Sebab aku masih tak dapat nak tidur. Rasanya dah 6 hari aku tak boleh tidur untuk minggu ni... Aku alami Insomnia dari sebelum kejadian tu berlaku sampailah sekarang... aku cuma tidur 1-2 jam je sehari, tu pun aku kena paksa diri aku tidur... Aku ada dibekalkan ubat tidur, tapi aku tak makan sebab aku risau kalau aku bergantung tidur pada ubat... Aku masih nak cuba tidur sendiri tanpa apa-apa ubat selagi tak memudaratkan aku... InsyaAllah....

Jadi... Cerita aku malam ni, aku akan pecahkan dalam beberapa entry... Aku post ni dulu untuk jadi entry aku yang pertama...
.

Comments

Popular posts from this blog

Stalker, Pendengki & Batu Api🔥

Bengoh Dam, Jurassic Park Sarawak🐾

Bung Bratak Heritage Centre 🌲