⌚Garmin Instinct Tactical Edition (Camo)

Assalamualaikum... Dah lama tak shopping kan??? Hari ni aku nak tunjuk Garmin Instinct, Tactical Edition (Camo)... Garmin Instinct ada 4 jenis, depend dengan korang nak guna untuk apa... 



-------------------------------------------
⌚INSTINCT ESPORTS 
(Gamers) RM1399

⌚INSTINCT SOLAR 
(Military Standard, Outdoor Lasak dan Solar Charge) RM1860-RM2099

⌚INSTINCT TACTICAL EDITION 
(Military Standard dan Outdoor Lasak) RM1399

⌚INSTINCT RUGGED 
(Military Standard, Outdoor Lasak dan kurang 3 spec dari Tactical Edition) RM1299
-------------------------------------------
               

                 Kelebihan Instinct Solar, Tactical Edition dan Rugged ni, ketiga-tiganya Military Standard dan betul-betul Tahan Lasak... Berguna sangat-sangat untuk kaki hiking dan penggemar aktiviti lasak...
                
Dari tiga jenis tu, aku suggest Tactical Edition sebab beza harga Tactical dan Rugged cuma RM100 dan ada Extra 3 spec yang SALAH SATU nya best sangat untuk korang yang betul-betul lasak (Jumpmaster, Stealth mode, Night Vision)... Camo tu aku suka sebab dapat bezakan Garmin biasa dan Military Standard, tu je lah.... 😝 Solar aku tak nak cakap lebih sebab mahal gila... Hahahah....😂


Agak-agak kalau aku tolong beli, ikut harga pasaran tak??? Tak lah... Guna AIA Vitality member aku boleh beli lebih murah....😍 Nak ke??? Jummmm laaa cari aku, aku tolong belikan... Nanti sponser aku makan SUSHI king je... Hehehhe...

Harga Pasaran (2021) : RM1399
AIA Vitality + Postage : RM1064

😍Boleh jimat RM350😍


So.... HAPPY SHOPPING gaessssss.... Roger-roger kalau nak ye.... Hihihi.....


Comments

Popular posts from this blog

Stalker, Pendengki & Batu Api🔥

Bengoh Dam, Jurassic Park Sarawak🐾

Bung Bratak Heritage Centre 🌲