📱Vivo X70... Last phone 2018

Assalamualaikum.... Kalau ikut tajuk entry, last phone aku beli Oktober 2018.... 3 tahun lepas kali terakhir aku beli phone yang kira agak mahal untuk standard aku, Vivo NEX S... RM2400 kot kalau tak silap harga masa tu... Untuk aku, RM2400 tu dah mahal sebab aku tak minat buang duit beli gadjet... Jadi, jangan cakap pasal phone dengan aku, sebab aku memang zero knowledge bab ni... 😎                 
                Mana NEX S tu? Ranap sebab rosak signal dan motherboard, kalau repair pun buat rugi je... Selalu sangat jatuh oleh anak-anak aku kot, sebab tu la arwah jadinya... Phone dari langit pun kalau asyik jatuh, memang ke alam lain jugak lepas tu....
                Sejak phone tu rosak... aku dah tak beli lagi phone mahal-mahal.... Aku beli yang harga bawah RM500 je... Aku bukan kaki gadjet, jadi memang aku tak kisah lah apa yang aku pakai... Janji Whatsapp, Telegram, FB dan IG on... dah laaaa.... ngeeeee.... 😁

                 
                Ni haaaa... Tak payah lah nak pose cantik-cantik, lepas ni aku download gambar google je lagi cantik... hahahha.... X70 tu kotak phone, V21 tu vivo gift set... Best ke tak best??? 😉 
                 TERIMA KASIH kat hamba Allah untuk phone Vivo X70 ni.... Sehari sebelumnya aku cerita-cerita phone yang aku pakai sekarang ni (Vivo Y12s) dah meragam... Asyik warning full memory je, jenuh aku nak uninstall semua benda bagi memory free sikit.... 
 


                Esok nya dia suruh aku datang ambil phone X70 ni dari dia... Tak payah susah-susah aku nak pegi keluar beli ke apa.... Alhamdulillah.... Rezeki dari Allah pelbagai jenis... Dipermudahkan segala urusan aku di dunia pun rezeki dari Allah, InsyaAllah dipermudahkan hingga di akhirat jugak nanti... Aminnn... 🌹
                Vivo X70 je... BUKAN pro ye... Kalau kat pasaran, X70 ni dalam RM2499 rasanya...tu harga yang aku nampak kat google... 😵 Bila dah lama tak pakai phone mahal, aku rasa X70 ni dah wow gilaaaa beb.... Power camera dia memang syok ambil gambar... Pastu speaker pun rasa macam dengar lagu kat speaker besar... Sedih pulak aku bila dapat guna phone macam ni... Noob gilaaaa.... Hahhahahah....
                Tak tau lah aku nak describe Vivo X70 ni, korang google lah sendiri ye... Tapi memang best la untuk aku yang jenis blurrrr macam ni.... 😂 Nah aku belanja gambar google je... malas la aku nak pose phone cantik-cantik... 😝
 

Alhamdulillah untuk segalanya... 

Semoga Allah sentiasa jaga sahabat, keluarga dan orang-orang yang aku sayang... Aminnn...




Comments

Popular posts from this blog

Stalker, Pendengki & Batu Api🔥

Bengoh Dam, Jurassic Park Sarawak🐾

Bung Bratak Heritage Centre 🌲