KUNING??? Christy Ng JUNE

Tiba-tiba ada pos laju arini... 💕

Macam pelikkkkk je kalau AKU guna handbag warna ni.... Sebab ni bukan jenis warna-warna yang aku pakai.... Kalau orang yang kenal aku betul-betul, diorang memang tau apa warna-warna aku suka.... Hehehehe.... Tapi takpe... REZEKI jugak kalau tu adalah pemberian yang ikhlas dari sahabat... 😍

                LOVE sangat material Brand Christy Ng ni... Soft je bag dia... Actually aku tak pernah guna handbag brand local macam ni... BUKAN SOMBONG ye, tapi tak terdedah sangat dengan local designer, jadi aku tak tahu dan tak kenal mereka-mereka ni.... Bila dapat hadiah-hadiah jenis macam ni, barulah aku tau yang brand local macam ni pun ada kualiti yang tersendiri...
 
 
                CHRISTY NG - the next JIMMY CHOO... Mungkin one day aku boleh try brand Jimmy Choo pulak kot... Its time to support dan kenal local brand... Sebab diorang ni pun ada kualiti dan keistimewaan yang tersendiri... OPPpppssssiiii!!!! ada tag harga sekali lah hadiah ni.... hihihi.... Maaf ye kalau aku publish harga... Just share sebab aku happy dan hargai pemberian ni.... TERIMA KASIH tauuuu.... 😍
 
RM139
 
Tenang dan gembira je rasa hati bila kita dikelilingi orang yang baik-baik... Semoga Allah sentiasa dekatkan aku pada mereka yang baik-baik dan dijauhkan dari mereka yang berniat jahat.... InsyaAllah... Semoga Allah lindungi kita semua dari segala kejahatan.... Amin....

Comments

Popular posts from this blog

Stalker, Pendengki & Batu Api🔥

Bengoh Dam, Jurassic Park Sarawak🐾

Bung Bratak Heritage Centre 🌲