34 Years Old... I am a Queen👸

A Queen will always turn pain into power

5 Januari 2022... Genab 34 tahun umur aku... Diumur 34 tahun, aku bahagia bersama 2 orang anak bujang, berumur 9 tahun dan 5 tahun... Alhamdulillah untuk segala yang Allah dah aturkan dalam kehidupan aku... Anak-anak, Keluarga, Kesayangan dan Sahabat yang ada bersama aku sewaktu susah dan senang... Tak banyak yang aku nak huraikan, sebab aku cukup bahagia dengan apa yang aku miliki sekarang...

Komitmen dengan kerja... Its Ok... =)

                 Sebenarnya, aku berharap Dia ada bersama dengan aku selain dari anak-anak.... Tapi apakan daya, komitmen kerja menghalang dan InsyaAllah akan ada hari lain... Aku nak memorikan gambar dan sebahagian pemberian dari sahabat dan keluarga untuk kenangan kat sini...

Thank U Bang Omar, Adek Ezi & Mulia, utk Kek & Sweater PINK

Thank U Cikgu Aisah utk makanan rare dari Kelantan

Thank U Bang Boy utk Kredit Starbucks

Thank U Sistur Baker CTNaz utk Kek Pink Comel 

Thank U kawan2 untuk teman Lunch Sushi King

Thank U Kak Lini utk Kueh Feveret Di Pagi Birthday

Thank U Cikgu Tursina utk Thermos MK Pink

Abang dan Adek paling HAPPY!!!

Thank U Abang ambilkan gambar ibu cantik2...

Thank U baby 5188 jejalan hari bebday.... Hahahah...

Selain dari ni, ada banyak sangat mesej ucapan Hari Lahir dari ahli keluarga dan rakan-rakan... Terima kasih atas ingatan kalian... Semoga kehidupan kita lebih baik di tahun baru.... Amin.... InsyaAllah... ^_^

Semoga aku dikurniakan iman yang sempurna, akhlak yang terpuji, pekerti yang mulia, umur yang bermanfaat, rezeki yang halal, ilmu yang berguna, jodoh yang membahagiakan serta hidup yang dirahmati di dunia dan di akhirat.... Amin yra....

Comments

Popular posts from this blog

Stalker, Pendengki & Batu Api🔥

Bengoh Dam, Jurassic Park Sarawak🐾

Bung Bratak Heritage Centre 🌲